Seller Forums
Sign in
Sign in
imgSign in
imgSign in
user profile
Seller_Uh4osAKfAishc

امازون قفلت حسابي

مساء الخير يجماعة

فوجئت ان حسابي اتقفل ومش عارف افتحه دلوقتي تماما واضطريت افتح حساب صديقي عشان ابعت الرسالة دي
اتبعتلي ايميل ان تم غلق حسابي والغاء اوردراتي بسبب اني تطاوئت مع البائعين من اجل تحصيل فلوس مرتجعات لحسابي
انا مش فاهم اي حاجة يعني انا اوردرات كتير خرجت من عندي واتعمل عليها مرتجعات وترجع متبدله او بايظه او ترجع العلبة فاضية وابعت لامازون ويدوني فلوسها بعد ما يحولوا الفلوس للعملاء وانا ببقى مبلغهم بالمشكلة دي قبل ما يحولوا الفلوس بس بيروحوا محولين وبعدها بيدوني الفلوس كتعويض وفي الاخر يقفلوا الحساب؟؟؟؟؟؟؟

يعني انتو راجعتوا المشكلة وشوفتوا اني على حق وخدت تعويض على اكتر من اوردر وبعدين قررتوا اني متواطيء مع العملاء واغلقتوا حسابي؟
ايه النصب والجنان ده؟

ودلوقتي باعتين في الايميل الي هبعته تحت اني ابعت توضيح ودلائل للايميل بتاعهم, طب هبعت ميتين امه ازاي وحسابي قفلتوه
ياريت حد يساعدني يجماعة عشان دي مصيبة واستعباط من الشركة

image

149 views
6 replies
Tags:Cancelled order, Lost shipment
10
Reply
user profile
Seller_Uh4osAKfAishc

امازون قفلت حسابي

مساء الخير يجماعة

فوجئت ان حسابي اتقفل ومش عارف افتحه دلوقتي تماما واضطريت افتح حساب صديقي عشان ابعت الرسالة دي
اتبعتلي ايميل ان تم غلق حسابي والغاء اوردراتي بسبب اني تطاوئت مع البائعين من اجل تحصيل فلوس مرتجعات لحسابي
انا مش فاهم اي حاجة يعني انا اوردرات كتير خرجت من عندي واتعمل عليها مرتجعات وترجع متبدله او بايظه او ترجع العلبة فاضية وابعت لامازون ويدوني فلوسها بعد ما يحولوا الفلوس للعملاء وانا ببقى مبلغهم بالمشكلة دي قبل ما يحولوا الفلوس بس بيروحوا محولين وبعدها بيدوني الفلوس كتعويض وفي الاخر يقفلوا الحساب؟؟؟؟؟؟؟

يعني انتو راجعتوا المشكلة وشوفتوا اني على حق وخدت تعويض على اكتر من اوردر وبعدين قررتوا اني متواطيء مع العملاء واغلقتوا حسابي؟
ايه النصب والجنان ده؟

ودلوقتي باعتين في الايميل الي هبعته تحت اني ابعت توضيح ودلائل للايميل بتاعهم, طب هبعت ميتين امه ازاي وحسابي قفلتوه
ياريت حد يساعدني يجماعة عشان دي مصيبة واستعباط من الشركة

image

Tags:Cancelled order, Lost shipment
10
149 views
6 replies
Reply
user profile
Seller_pTdEGyy3RCJTn
Most helpful reply

مرحبا @_Discountaty

أنا محمد دانش من أمازون.

أستطيع أن أفهم أن قلقك يتعلق باموالك محجوزة و حسابك مغلق

يرجى النظر في القضايا والحقائق المتعلقة بإندراج المنتجات وعملية الشحن وعملية رد الأموال إلى العميل وفي هذا المنظور، فهم سياسة مدونة السلوك ستكون مفيدة أثناء كتابة الاستئناف بتفاصيل واسعة

إذا كنت تعرف انتهاك مدونة قواعد السلوك الخاصة بالسياسة، فيرجى قبولها وكتابة سبب ذلك في الاستئناف وبعد ذلك ما هي الخطوات التي اتخذتها لتصحيحه وفي المستقبل كيف ستمنع هذه المشكلة.

أرسل هذه المعلومات إلى: selleraccount-review@amazon.eg

هذا الفريق الخاص يرد اليك بعد مراجعة الإستئنافز

يرجى التواصل للحصول على أي نوع من المساعدة الإضافية فيما يتعلق بفلوس ، يمكنك الاتصال بفريق دعم البائع من خلال النقر على خيار المساعدة في مركز البائع، ويمكنك استخدام الرابط

نحن هنا لمساعدتك

مع خالص التقدير،
داني

10
6 replies
user profile
Seller_pTdEGyy3RCJTn
Most helpful reply

مرحبا @_Discountaty

أنا محمد دانش من أمازون.

أستطيع أن أفهم أن قلقك يتعلق باموالك محجوزة و حسابك مغلق

يرجى النظر في القضايا والحقائق المتعلقة بإندراج المنتجات وعملية الشحن وعملية رد الأموال إلى العميل وفي هذا المنظور، فهم سياسة مدونة السلوك ستكون مفيدة أثناء كتابة الاستئناف بتفاصيل واسعة

إذا كنت تعرف انتهاك مدونة قواعد السلوك الخاصة بالسياسة، فيرجى قبولها وكتابة سبب ذلك في الاستئناف وبعد ذلك ما هي الخطوات التي اتخذتها لتصحيحه وفي المستقبل كيف ستمنع هذه المشكلة.

أرسل هذه المعلومات إلى: selleraccount-review@amazon.eg

هذا الفريق الخاص يرد اليك بعد مراجعة الإستئنافز

يرجى التواصل للحصول على أي نوع من المساعدة الإضافية فيما يتعلق بفلوس ، يمكنك الاتصال بفريق دعم البائع من خلال النقر على خيار المساعدة في مركز البائع، ويمكنك استخدام الرابط

نحن هنا لمساعدتك

مع خالص التقدير،
داني

10
user profile
Seller_q8Ycbs0ojOIlX

دي صفحة سياسات امازون مع البائعين بالعربي

اقرأها وشوف انت اخطأت في ايه وقدم ادلة براءة واضحه وصريحة
او قدم اعتذار وانك فهمت الغلط وانك هتعمل خطوات تصحح بيها الاخطاء

الكلام ده مهم جداً
وان شاء الله المشكلة تتحل

20
user profile
Ash_AMZ

عزيزي @_Discountaty,

تحية طيبة،

انا اش من امازون وأود مساعدتك على إعادة تنشيط حسابك وسأكون أكثر من سعيد لمساعدتك في استفسارك .

وانا اتفهم انه تم تعطيل حسابك بسبب الإنتهاك لسياسات امازون.

علاوة على ذلك، يمكنني أن أرى أهمية هذا بالنسبة لعملك، ولهذا السبب سأحرص على تقديم معلومات مفيدة.

لإعادة تفعيل حسابك يرجي ارسال المعلومات التالية :

– معلومات التتبع لطلبات الشحن من قبل البائع المشحونة مؤخرًا.

– دليل على شحن أو تسليم طلبات الشحن من قبل البائع المشحونة مؤخرًا.

– العنوان (عنوان URL أو عنوان المتجر) للمتاجر الأخرى حيث تبيع هذه المنتجات، إذا كان ذلك ممكنًا.

– دليل يدعم تعريف نشاطك التجاري، على سبيل المثال، موقع الويب الخاص بالنشاط التجاري أو البريد الإلكتروني، أو المعلومات البنكية للشركة، أو معلومات تسجيل النشاط التجاري.

– الأسباب والأدلة الداعمة المرتبطة بأي حالات تأخير في تسليم طلبك.

يرجي ارسال هذه المعلومات الى الإيميل المذكور اعلاه : selleraccount-review@amazon.eg.

ولو كنت في حالة الى الدعم الإضافي لا تتردد في التواصل معنا عبر منتديات البائعين.

وتفضلوا بقبول فائق الإحترام والتقدير ,

وشكرا

اش

00
Follow this discussion to be notified of new activity
user profile
Seller_Uh4osAKfAishc

امازون قفلت حسابي

مساء الخير يجماعة

فوجئت ان حسابي اتقفل ومش عارف افتحه دلوقتي تماما واضطريت افتح حساب صديقي عشان ابعت الرسالة دي
اتبعتلي ايميل ان تم غلق حسابي والغاء اوردراتي بسبب اني تطاوئت مع البائعين من اجل تحصيل فلوس مرتجعات لحسابي
انا مش فاهم اي حاجة يعني انا اوردرات كتير خرجت من عندي واتعمل عليها مرتجعات وترجع متبدله او بايظه او ترجع العلبة فاضية وابعت لامازون ويدوني فلوسها بعد ما يحولوا الفلوس للعملاء وانا ببقى مبلغهم بالمشكلة دي قبل ما يحولوا الفلوس بس بيروحوا محولين وبعدها بيدوني الفلوس كتعويض وفي الاخر يقفلوا الحساب؟؟؟؟؟؟؟

يعني انتو راجعتوا المشكلة وشوفتوا اني على حق وخدت تعويض على اكتر من اوردر وبعدين قررتوا اني متواطيء مع العملاء واغلقتوا حسابي؟
ايه النصب والجنان ده؟

ودلوقتي باعتين في الايميل الي هبعته تحت اني ابعت توضيح ودلائل للايميل بتاعهم, طب هبعت ميتين امه ازاي وحسابي قفلتوه
ياريت حد يساعدني يجماعة عشان دي مصيبة واستعباط من الشركة

image

149 views
6 replies
Tags:Cancelled order, Lost shipment
10
Reply
user profile
Seller_Uh4osAKfAishc

امازون قفلت حسابي

مساء الخير يجماعة

فوجئت ان حسابي اتقفل ومش عارف افتحه دلوقتي تماما واضطريت افتح حساب صديقي عشان ابعت الرسالة دي
اتبعتلي ايميل ان تم غلق حسابي والغاء اوردراتي بسبب اني تطاوئت مع البائعين من اجل تحصيل فلوس مرتجعات لحسابي
انا مش فاهم اي حاجة يعني انا اوردرات كتير خرجت من عندي واتعمل عليها مرتجعات وترجع متبدله او بايظه او ترجع العلبة فاضية وابعت لامازون ويدوني فلوسها بعد ما يحولوا الفلوس للعملاء وانا ببقى مبلغهم بالمشكلة دي قبل ما يحولوا الفلوس بس بيروحوا محولين وبعدها بيدوني الفلوس كتعويض وفي الاخر يقفلوا الحساب؟؟؟؟؟؟؟

يعني انتو راجعتوا المشكلة وشوفتوا اني على حق وخدت تعويض على اكتر من اوردر وبعدين قررتوا اني متواطيء مع العملاء واغلقتوا حسابي؟
ايه النصب والجنان ده؟

ودلوقتي باعتين في الايميل الي هبعته تحت اني ابعت توضيح ودلائل للايميل بتاعهم, طب هبعت ميتين امه ازاي وحسابي قفلتوه
ياريت حد يساعدني يجماعة عشان دي مصيبة واستعباط من الشركة

image

Tags:Cancelled order, Lost shipment
10
149 views
6 replies
Reply
user profile

امازون قفلت حسابي

by Seller_Uh4osAKfAishc

مساء الخير يجماعة

فوجئت ان حسابي اتقفل ومش عارف افتحه دلوقتي تماما واضطريت افتح حساب صديقي عشان ابعت الرسالة دي
اتبعتلي ايميل ان تم غلق حسابي والغاء اوردراتي بسبب اني تطاوئت مع البائعين من اجل تحصيل فلوس مرتجعات لحسابي
انا مش فاهم اي حاجة يعني انا اوردرات كتير خرجت من عندي واتعمل عليها مرتجعات وترجع متبدله او بايظه او ترجع العلبة فاضية وابعت لامازون ويدوني فلوسها بعد ما يحولوا الفلوس للعملاء وانا ببقى مبلغهم بالمشكلة دي قبل ما يحولوا الفلوس بس بيروحوا محولين وبعدها بيدوني الفلوس كتعويض وفي الاخر يقفلوا الحساب؟؟؟؟؟؟؟

يعني انتو راجعتوا المشكلة وشوفتوا اني على حق وخدت تعويض على اكتر من اوردر وبعدين قررتوا اني متواطيء مع العملاء واغلقتوا حسابي؟
ايه النصب والجنان ده؟

ودلوقتي باعتين في الايميل الي هبعته تحت اني ابعت توضيح ودلائل للايميل بتاعهم, طب هبعت ميتين امه ازاي وحسابي قفلتوه
ياريت حد يساعدني يجماعة عشان دي مصيبة واستعباط من الشركة

image

Tags:Cancelled order, Lost shipment
10
149 views
6 replies
Reply
user profile
Seller_pTdEGyy3RCJTn
Most helpful reply

مرحبا @_Discountaty

أنا محمد دانش من أمازون.

أستطيع أن أفهم أن قلقك يتعلق باموالك محجوزة و حسابك مغلق

يرجى النظر في القضايا والحقائق المتعلقة بإندراج المنتجات وعملية الشحن وعملية رد الأموال إلى العميل وفي هذا المنظور، فهم سياسة مدونة السلوك ستكون مفيدة أثناء كتابة الاستئناف بتفاصيل واسعة

إذا كنت تعرف انتهاك مدونة قواعد السلوك الخاصة بالسياسة، فيرجى قبولها وكتابة سبب ذلك في الاستئناف وبعد ذلك ما هي الخطوات التي اتخذتها لتصحيحه وفي المستقبل كيف ستمنع هذه المشكلة.

أرسل هذه المعلومات إلى: selleraccount-review@amazon.eg

هذا الفريق الخاص يرد اليك بعد مراجعة الإستئنافز

يرجى التواصل للحصول على أي نوع من المساعدة الإضافية فيما يتعلق بفلوس ، يمكنك الاتصال بفريق دعم البائع من خلال النقر على خيار المساعدة في مركز البائع، ويمكنك استخدام الرابط

نحن هنا لمساعدتك

مع خالص التقدير،
داني

10
user profile
Seller_pTdEGyy3RCJTn
Most helpful reply

مرحبا @_Discountaty

أنا محمد دانش من أمازون.

أستطيع أن أفهم أن قلقك يتعلق باموالك محجوزة و حسابك مغلق

يرجى النظر في القضايا والحقائق المتعلقة بإندراج المنتجات وعملية الشحن وعملية رد الأموال إلى العميل وفي هذا المنظور، فهم سياسة مدونة السلوك ستكون مفيدة أثناء كتابة الاستئناف بتفاصيل واسعة

إذا كنت تعرف انتهاك مدونة قواعد السلوك الخاصة بالسياسة، فيرجى قبولها وكتابة سبب ذلك في الاستئناف وبعد ذلك ما هي الخطوات التي اتخذتها لتصحيحه وفي المستقبل كيف ستمنع هذه المشكلة.

أرسل هذه المعلومات إلى: selleraccount-review@amazon.eg

هذا الفريق الخاص يرد اليك بعد مراجعة الإستئنافز

يرجى التواصل للحصول على أي نوع من المساعدة الإضافية فيما يتعلق بفلوس ، يمكنك الاتصال بفريق دعم البائع من خلال النقر على خيار المساعدة في مركز البائع، ويمكنك استخدام الرابط

نحن هنا لمساعدتك

مع خالص التقدير،
داني

10
user profile
Seller_pTdEGyy3RCJTn
Most helpful reply

مرحبا @_Discountaty

أنا محمد دانش من أمازون.

أستطيع أن أفهم أن قلقك يتعلق باموالك محجوزة و حسابك مغلق

يرجى النظر في القضايا والحقائق المتعلقة بإندراج المنتجات وعملية الشحن وعملية رد الأموال إلى العميل وفي هذا المنظور، فهم سياسة مدونة السلوك ستكون مفيدة أثناء كتابة الاستئناف بتفاصيل واسعة

إذا كنت تعرف انتهاك مدونة قواعد السلوك الخاصة بالسياسة، فيرجى قبولها وكتابة سبب ذلك في الاستئناف وبعد ذلك ما هي الخطوات التي اتخذتها لتصحيحه وفي المستقبل كيف ستمنع هذه المشكلة.

أرسل هذه المعلومات إلى: selleraccount-review@amazon.eg

هذا الفريق الخاص يرد اليك بعد مراجعة الإستئنافز

يرجى التواصل للحصول على أي نوع من المساعدة الإضافية فيما يتعلق بفلوس ، يمكنك الاتصال بفريق دعم البائع من خلال النقر على خيار المساعدة في مركز البائع، ويمكنك استخدام الرابط

نحن هنا لمساعدتك

مع خالص التقدير،
داني

10
Jump to reply
6 replies
6 replies
Quick filters
Sort by
user profile
Seller_pTdEGyy3RCJTn
Most helpful reply

مرحبا @_Discountaty

أنا محمد دانش من أمازون.

أستطيع أن أفهم أن قلقك يتعلق باموالك محجوزة و حسابك مغلق

يرجى النظر في القضايا والحقائق المتعلقة بإندراج المنتجات وعملية الشحن وعملية رد الأموال إلى العميل وفي هذا المنظور، فهم سياسة مدونة السلوك ستكون مفيدة أثناء كتابة الاستئناف بتفاصيل واسعة

إذا كنت تعرف انتهاك مدونة قواعد السلوك الخاصة بالسياسة، فيرجى قبولها وكتابة سبب ذلك في الاستئناف وبعد ذلك ما هي الخطوات التي اتخذتها لتصحيحه وفي المستقبل كيف ستمنع هذه المشكلة.

أرسل هذه المعلومات إلى: selleraccount-review@amazon.eg

هذا الفريق الخاص يرد اليك بعد مراجعة الإستئنافز

يرجى التواصل للحصول على أي نوع من المساعدة الإضافية فيما يتعلق بفلوس ، يمكنك الاتصال بفريق دعم البائع من خلال النقر على خيار المساعدة في مركز البائع، ويمكنك استخدام الرابط

نحن هنا لمساعدتك

مع خالص التقدير،
داني

10
user profile
Seller_q8Ycbs0ojOIlX

دي صفحة سياسات امازون مع البائعين بالعربي

اقرأها وشوف انت اخطأت في ايه وقدم ادلة براءة واضحه وصريحة
او قدم اعتذار وانك فهمت الغلط وانك هتعمل خطوات تصحح بيها الاخطاء

الكلام ده مهم جداً
وان شاء الله المشكلة تتحل

20
user profile
Ash_AMZ

عزيزي @_Discountaty,

تحية طيبة،

انا اش من امازون وأود مساعدتك على إعادة تنشيط حسابك وسأكون أكثر من سعيد لمساعدتك في استفسارك .

وانا اتفهم انه تم تعطيل حسابك بسبب الإنتهاك لسياسات امازون.

علاوة على ذلك، يمكنني أن أرى أهمية هذا بالنسبة لعملك، ولهذا السبب سأحرص على تقديم معلومات مفيدة.

لإعادة تفعيل حسابك يرجي ارسال المعلومات التالية :

– معلومات التتبع لطلبات الشحن من قبل البائع المشحونة مؤخرًا.

– دليل على شحن أو تسليم طلبات الشحن من قبل البائع المشحونة مؤخرًا.

– العنوان (عنوان URL أو عنوان المتجر) للمتاجر الأخرى حيث تبيع هذه المنتجات، إذا كان ذلك ممكنًا.

– دليل يدعم تعريف نشاطك التجاري، على سبيل المثال، موقع الويب الخاص بالنشاط التجاري أو البريد الإلكتروني، أو المعلومات البنكية للشركة، أو معلومات تسجيل النشاط التجاري.

– الأسباب والأدلة الداعمة المرتبطة بأي حالات تأخير في تسليم طلبك.

يرجي ارسال هذه المعلومات الى الإيميل المذكور اعلاه : selleraccount-review@amazon.eg.

ولو كنت في حالة الى الدعم الإضافي لا تتردد في التواصل معنا عبر منتديات البائعين.

وتفضلوا بقبول فائق الإحترام والتقدير ,

وشكرا

اش

00
Follow this discussion to be notified of new activity
user profile
Seller_pTdEGyy3RCJTn
Most helpful reply

مرحبا @_Discountaty

أنا محمد دانش من أمازون.

أستطيع أن أفهم أن قلقك يتعلق باموالك محجوزة و حسابك مغلق

يرجى النظر في القضايا والحقائق المتعلقة بإندراج المنتجات وعملية الشحن وعملية رد الأموال إلى العميل وفي هذا المنظور، فهم سياسة مدونة السلوك ستكون مفيدة أثناء كتابة الاستئناف بتفاصيل واسعة

إذا كنت تعرف انتهاك مدونة قواعد السلوك الخاصة بالسياسة، فيرجى قبولها وكتابة سبب ذلك في الاستئناف وبعد ذلك ما هي الخطوات التي اتخذتها لتصحيحه وفي المستقبل كيف ستمنع هذه المشكلة.

أرسل هذه المعلومات إلى: selleraccount-review@amazon.eg

هذا الفريق الخاص يرد اليك بعد مراجعة الإستئنافز

يرجى التواصل للحصول على أي نوع من المساعدة الإضافية فيما يتعلق بفلوس ، يمكنك الاتصال بفريق دعم البائع من خلال النقر على خيار المساعدة في مركز البائع، ويمكنك استخدام الرابط

نحن هنا لمساعدتك

مع خالص التقدير،
داني

10
user profile
Seller_pTdEGyy3RCJTn
Most helpful reply

مرحبا @_Discountaty

أنا محمد دانش من أمازون.

أستطيع أن أفهم أن قلقك يتعلق باموالك محجوزة و حسابك مغلق

يرجى النظر في القضايا والحقائق المتعلقة بإندراج المنتجات وعملية الشحن وعملية رد الأموال إلى العميل وفي هذا المنظور، فهم سياسة مدونة السلوك ستكون مفيدة أثناء كتابة الاستئناف بتفاصيل واسعة

إذا كنت تعرف انتهاك مدونة قواعد السلوك الخاصة بالسياسة، فيرجى قبولها وكتابة سبب ذلك في الاستئناف وبعد ذلك ما هي الخطوات التي اتخذتها لتصحيحه وفي المستقبل كيف ستمنع هذه المشكلة.

أرسل هذه المعلومات إلى: selleraccount-review@amazon.eg

هذا الفريق الخاص يرد اليك بعد مراجعة الإستئنافز

يرجى التواصل للحصول على أي نوع من المساعدة الإضافية فيما يتعلق بفلوس ، يمكنك الاتصال بفريق دعم البائع من خلال النقر على خيار المساعدة في مركز البائع، ويمكنك استخدام الرابط

نحن هنا لمساعدتك

مع خالص التقدير،
داني

10
Reply
user profile
Seller_q8Ycbs0ojOIlX

دي صفحة سياسات امازون مع البائعين بالعربي

اقرأها وشوف انت اخطأت في ايه وقدم ادلة براءة واضحه وصريحة
او قدم اعتذار وانك فهمت الغلط وانك هتعمل خطوات تصحح بيها الاخطاء

الكلام ده مهم جداً
وان شاء الله المشكلة تتحل

20
user profile
Seller_q8Ycbs0ojOIlX

دي صفحة سياسات امازون مع البائعين بالعربي

اقرأها وشوف انت اخطأت في ايه وقدم ادلة براءة واضحه وصريحة
او قدم اعتذار وانك فهمت الغلط وانك هتعمل خطوات تصحح بيها الاخطاء

الكلام ده مهم جداً
وان شاء الله المشكلة تتحل

20
Reply
user profile
Ash_AMZ

عزيزي @_Discountaty,

تحية طيبة،

انا اش من امازون وأود مساعدتك على إعادة تنشيط حسابك وسأكون أكثر من سعيد لمساعدتك في استفسارك .

وانا اتفهم انه تم تعطيل حسابك بسبب الإنتهاك لسياسات امازون.

علاوة على ذلك، يمكنني أن أرى أهمية هذا بالنسبة لعملك، ولهذا السبب سأحرص على تقديم معلومات مفيدة.

لإعادة تفعيل حسابك يرجي ارسال المعلومات التالية :

– معلومات التتبع لطلبات الشحن من قبل البائع المشحونة مؤخرًا.

– دليل على شحن أو تسليم طلبات الشحن من قبل البائع المشحونة مؤخرًا.

– العنوان (عنوان URL أو عنوان المتجر) للمتاجر الأخرى حيث تبيع هذه المنتجات، إذا كان ذلك ممكنًا.

– دليل يدعم تعريف نشاطك التجاري، على سبيل المثال، موقع الويب الخاص بالنشاط التجاري أو البريد الإلكتروني، أو المعلومات البنكية للشركة، أو معلومات تسجيل النشاط التجاري.

– الأسباب والأدلة الداعمة المرتبطة بأي حالات تأخير في تسليم طلبك.

يرجي ارسال هذه المعلومات الى الإيميل المذكور اعلاه : selleraccount-review@amazon.eg.

ولو كنت في حالة الى الدعم الإضافي لا تتردد في التواصل معنا عبر منتديات البائعين.

وتفضلوا بقبول فائق الإحترام والتقدير ,

وشكرا

اش

00
user profile
Ash_AMZ

عزيزي @_Discountaty,

تحية طيبة،

انا اش من امازون وأود مساعدتك على إعادة تنشيط حسابك وسأكون أكثر من سعيد لمساعدتك في استفسارك .

وانا اتفهم انه تم تعطيل حسابك بسبب الإنتهاك لسياسات امازون.

علاوة على ذلك، يمكنني أن أرى أهمية هذا بالنسبة لعملك، ولهذا السبب سأحرص على تقديم معلومات مفيدة.

لإعادة تفعيل حسابك يرجي ارسال المعلومات التالية :

– معلومات التتبع لطلبات الشحن من قبل البائع المشحونة مؤخرًا.

– دليل على شحن أو تسليم طلبات الشحن من قبل البائع المشحونة مؤخرًا.

– العنوان (عنوان URL أو عنوان المتجر) للمتاجر الأخرى حيث تبيع هذه المنتجات، إذا كان ذلك ممكنًا.

– دليل يدعم تعريف نشاطك التجاري، على سبيل المثال، موقع الويب الخاص بالنشاط التجاري أو البريد الإلكتروني، أو المعلومات البنكية للشركة، أو معلومات تسجيل النشاط التجاري.

– الأسباب والأدلة الداعمة المرتبطة بأي حالات تأخير في تسليم طلبك.

يرجي ارسال هذه المعلومات الى الإيميل المذكور اعلاه : selleraccount-review@amazon.eg.

ولو كنت في حالة الى الدعم الإضافي لا تتردد في التواصل معنا عبر منتديات البائعين.

وتفضلوا بقبول فائق الإحترام والتقدير ,

وشكرا

اش

00
Reply
Follow this discussion to be notified of new activity