ما العمل مع موضوع رفض التعويضات للمنتجات التالفه والمنتجات التي تم استبدالها؟
خلال شهرين فقط أكثر من عشر منتجات مرتجعه مستبدله بقطعه قماش او قطعة خشب او قطعه بلاستيك لا قيمه لهم..
نفتح الشكوي حرفيا حسب المطلوب ولايوجد سوي رد بالرفض وأعاده الطلب وارسال المزيد من بيانات دعم الشكوي ونفس الحال..
تكلم الدعم يقولك انا تبع شركه تانيه تقرييا شغالين في امازون ببلاش.
نعمل ايه وايه التحكم دا نوقف شغل وندعم منصات تانيه زى بكل طاقتنا؟
مساعده من فضلكم لان الموضوع زاد عن حده جدا