Seller Forums
Sign in
Sign in
user profile
Sign in
user profile
Sign in
user profile
Adam_Amazon_

✔نصايح مهمة عن خدمة دعم البائعين

img

أعزائي البائعين أهلا بيكم،

حابب اتكلم معاكم فموضوع مهم. عايز اقولكم على شوية نصايح عند التواصل مع خدمة البائعين.

😵اختار الفئة المناسبة لاستفسارك. ده بيضمن ان استفسارك يروح للفريق الصحيح من الأول، وتتجنب تحويل القضية من فريق للتاني ودوخيني يلمونة

  • . ضيف صور من الشاشة عند الإمكان. ده بيساعد على توضيح المشكلات ومنع سوء الفهم
  • . فحالة مفيش رد، افتح الكيس تاني ومتعملش واحدة جديدة.
  • . بالنسبة للمشاكل الجديدة الي ليها علاقة بقضية قديمة، اذكر رقم القضية السابقة. ده بيساعد للوصول للمعلومات بسرعة. (مش طالبة توهان)
  • .خليك واضح ومحدد في سؤالك من الأول. قدم كل التفاصيل اللازمة والي ملهاش لازمة برضو 😂 مقدمًا، زي أرقام الطلبات وأكواد المنتجات ومعلومات التتبع وتواريخ الإرسال.

ده بيساعد خدمة البائعين فحل المشكلة بشكل اسرع

  • شارك فالتقييم بعد حل المشلكة. ده بيساعدنا نحسن خدماتنا.

.ياريت لو تشاركونا ارائكم فالموضوع من خلال خبراتكم. هدفنا دايما نكون عند حسن ظنكم

مع تحياتي

أدم

70 views
7 replies
Tags:Engage with Amazon, Quick tips
40
Reply
0 replies
user profile
Seller_Tf05HM5VLfQy8
In reply to: Adam_Amazon_'s post

مسئول المنتدى: تم حذف المحتوى نظراٌ لعدم اتساقه مع المنشور أعلاه

برجاء الإلتزام بالموضوع المطروح ولأي موضوع آخر يجب عمل منشور مستقل لعرضه

10
user profile
Seller_ZDp3qhrYc4sBM
In reply to: Adam_Amazon_'s post

تحية طيبة للجميع

ياريت نهتم بقسم التعويضات ونقدم خدمة اسهل للبائعين لان اغلب الشكاوي بسبب رفض المطالبات يعني لو نقدم أسباب الرفض بطريقة مفصلة ،هل صحة الحساب عامل رئيسي للرفض،ايه النصائح اللي تخلي الطلب يتقبل وهكذا ياريت نسهل الموضوع شوية

00
user profile
Seller_FqyFANlBlVs70
In reply to: Adam_Amazon_'s post

فعلاً عندما اجد نفسي رد عليه المتخصص بالقسم أو الاستفسار أو المشكلة تجد الحل سريع والرد مقنع

شكرا لنصيحة

10
user profile
Seller_CVlPzEQ2RPCaM
In reply to: Adam_Amazon_'s post

لا ده مش صحيح إنتوا حاجزين على فلوسي غصب و من غير سبب

و أنتوا ال بتحولوني لقسم تاني

الكل مشكلتي واضحة قدامه و محدش بيساعدني كله بيستسهل و يقولي هنحول الحالة للقسم المختص و بقالي شهر و نص مش عارف آخذ فلوسي

10
There are no more posts to display
user profile
Adam_Amazon_

✔نصايح مهمة عن خدمة دعم البائعين

img

أعزائي البائعين أهلا بيكم،

حابب اتكلم معاكم فموضوع مهم. عايز اقولكم على شوية نصايح عند التواصل مع خدمة البائعين.

😵اختار الفئة المناسبة لاستفسارك. ده بيضمن ان استفسارك يروح للفريق الصحيح من الأول، وتتجنب تحويل القضية من فريق للتاني ودوخيني يلمونة

  • . ضيف صور من الشاشة عند الإمكان. ده بيساعد على توضيح المشكلات ومنع سوء الفهم
  • . فحالة مفيش رد، افتح الكيس تاني ومتعملش واحدة جديدة.
  • . بالنسبة للمشاكل الجديدة الي ليها علاقة بقضية قديمة، اذكر رقم القضية السابقة. ده بيساعد للوصول للمعلومات بسرعة. (مش طالبة توهان)
  • .خليك واضح ومحدد في سؤالك من الأول. قدم كل التفاصيل اللازمة والي ملهاش لازمة برضو 😂 مقدمًا، زي أرقام الطلبات وأكواد المنتجات ومعلومات التتبع وتواريخ الإرسال.

ده بيساعد خدمة البائعين فحل المشكلة بشكل اسرع

  • شارك فالتقييم بعد حل المشلكة. ده بيساعدنا نحسن خدماتنا.

.ياريت لو تشاركونا ارائكم فالموضوع من خلال خبراتكم. هدفنا دايما نكون عند حسن ظنكم

مع تحياتي

أدم

70 views
7 replies
Tags:Engage with Amazon, Quick tips
40
Reply
user profile

✔نصايح مهمة عن خدمة دعم البائعين

by Adam_Amazon_

img

أعزائي البائعين أهلا بيكم،

حابب اتكلم معاكم فموضوع مهم. عايز اقولكم على شوية نصايح عند التواصل مع خدمة البائعين.

😵اختار الفئة المناسبة لاستفسارك. ده بيضمن ان استفسارك يروح للفريق الصحيح من الأول، وتتجنب تحويل القضية من فريق للتاني ودوخيني يلمونة

  • . ضيف صور من الشاشة عند الإمكان. ده بيساعد على توضيح المشكلات ومنع سوء الفهم
  • . فحالة مفيش رد، افتح الكيس تاني ومتعملش واحدة جديدة.
  • . بالنسبة للمشاكل الجديدة الي ليها علاقة بقضية قديمة، اذكر رقم القضية السابقة. ده بيساعد للوصول للمعلومات بسرعة. (مش طالبة توهان)
  • .خليك واضح ومحدد في سؤالك من الأول. قدم كل التفاصيل اللازمة والي ملهاش لازمة برضو 😂 مقدمًا، زي أرقام الطلبات وأكواد المنتجات ومعلومات التتبع وتواريخ الإرسال.

ده بيساعد خدمة البائعين فحل المشكلة بشكل اسرع

  • شارك فالتقييم بعد حل المشلكة. ده بيساعدنا نحسن خدماتنا.

.ياريت لو تشاركونا ارائكم فالموضوع من خلال خبراتكم. هدفنا دايما نكون عند حسن ظنكم

مع تحياتي

أدم

Tags:Engage with Amazon, Quick tips
40
70 views
7 replies
Reply
0 replies
0 replies
Quick filters
Sort by
user profile
Seller_Tf05HM5VLfQy8
In reply to: Adam_Amazon_'s post

مسئول المنتدى: تم حذف المحتوى نظراٌ لعدم اتساقه مع المنشور أعلاه

برجاء الإلتزام بالموضوع المطروح ولأي موضوع آخر يجب عمل منشور مستقل لعرضه

10
user profile
Seller_ZDp3qhrYc4sBM
In reply to: Adam_Amazon_'s post

تحية طيبة للجميع

ياريت نهتم بقسم التعويضات ونقدم خدمة اسهل للبائعين لان اغلب الشكاوي بسبب رفض المطالبات يعني لو نقدم أسباب الرفض بطريقة مفصلة ،هل صحة الحساب عامل رئيسي للرفض،ايه النصائح اللي تخلي الطلب يتقبل وهكذا ياريت نسهل الموضوع شوية

00
user profile
Seller_FqyFANlBlVs70
In reply to: Adam_Amazon_'s post

فعلاً عندما اجد نفسي رد عليه المتخصص بالقسم أو الاستفسار أو المشكلة تجد الحل سريع والرد مقنع

شكرا لنصيحة

10
user profile
Seller_CVlPzEQ2RPCaM
In reply to: Adam_Amazon_'s post

لا ده مش صحيح إنتوا حاجزين على فلوسي غصب و من غير سبب

و أنتوا ال بتحولوني لقسم تاني

الكل مشكلتي واضحة قدامه و محدش بيساعدني كله بيستسهل و يقولي هنحول الحالة للقسم المختص و بقالي شهر و نص مش عارف آخذ فلوسي

10
There are no more posts to display
user profile
Seller_Tf05HM5VLfQy8
In reply to: Adam_Amazon_'s post

مسئول المنتدى: تم حذف المحتوى نظراٌ لعدم اتساقه مع المنشور أعلاه

برجاء الإلتزام بالموضوع المطروح ولأي موضوع آخر يجب عمل منشور مستقل لعرضه

10
user profile
Seller_Tf05HM5VLfQy8
In reply to: Adam_Amazon_'s post

مسئول المنتدى: تم حذف المحتوى نظراٌ لعدم اتساقه مع المنشور أعلاه

برجاء الإلتزام بالموضوع المطروح ولأي موضوع آخر يجب عمل منشور مستقل لعرضه

10
Reply
user profile
Seller_ZDp3qhrYc4sBM
In reply to: Adam_Amazon_'s post

تحية طيبة للجميع

ياريت نهتم بقسم التعويضات ونقدم خدمة اسهل للبائعين لان اغلب الشكاوي بسبب رفض المطالبات يعني لو نقدم أسباب الرفض بطريقة مفصلة ،هل صحة الحساب عامل رئيسي للرفض،ايه النصائح اللي تخلي الطلب يتقبل وهكذا ياريت نسهل الموضوع شوية

00
user profile
Seller_ZDp3qhrYc4sBM
In reply to: Adam_Amazon_'s post

تحية طيبة للجميع

ياريت نهتم بقسم التعويضات ونقدم خدمة اسهل للبائعين لان اغلب الشكاوي بسبب رفض المطالبات يعني لو نقدم أسباب الرفض بطريقة مفصلة ،هل صحة الحساب عامل رئيسي للرفض،ايه النصائح اللي تخلي الطلب يتقبل وهكذا ياريت نسهل الموضوع شوية

00
Reply
user profile
Seller_FqyFANlBlVs70
In reply to: Adam_Amazon_'s post

فعلاً عندما اجد نفسي رد عليه المتخصص بالقسم أو الاستفسار أو المشكلة تجد الحل سريع والرد مقنع

شكرا لنصيحة

10
user profile
Seller_FqyFANlBlVs70
In reply to: Adam_Amazon_'s post

فعلاً عندما اجد نفسي رد عليه المتخصص بالقسم أو الاستفسار أو المشكلة تجد الحل سريع والرد مقنع

شكرا لنصيحة

10
Reply
user profile
Seller_CVlPzEQ2RPCaM
In reply to: Adam_Amazon_'s post

لا ده مش صحيح إنتوا حاجزين على فلوسي غصب و من غير سبب

و أنتوا ال بتحولوني لقسم تاني

الكل مشكلتي واضحة قدامه و محدش بيساعدني كله بيستسهل و يقولي هنحول الحالة للقسم المختص و بقالي شهر و نص مش عارف آخذ فلوسي

10
user profile
Seller_CVlPzEQ2RPCaM
In reply to: Adam_Amazon_'s post

لا ده مش صحيح إنتوا حاجزين على فلوسي غصب و من غير سبب

و أنتوا ال بتحولوني لقسم تاني

الكل مشكلتي واضحة قدامه و محدش بيساعدني كله بيستسهل و يقولي هنحول الحالة للقسم المختص و بقالي شهر و نص مش عارف آخذ فلوسي

10
Reply
There are no more posts to display

Similar Discussions

Similar Discussions

Go to original post