أعزائي البائعين أهلا بيكم،
حابب اتكلم معاكم فموضوع مهم. عايز اقولكم على شوية نصايح عند التواصل مع خدمة البائعين.
😵اختار الفئة المناسبة لاستفسارك. ده بيضمن ان استفسارك يروح للفريق الصحيح من الأول، وتتجنب تحويل القضية من فريق للتاني ودوخيني يلمونة
ده بيساعد خدمة البائعين فحل المشكلة بشكل اسرع
.ياريت لو تشاركونا ارائكم فالموضوع من خلال خبراتكم. هدفنا دايما نكون عند حسن ظنكم
مع تحياتي
أدم
مسئول المنتدى: تم حذف المحتوى نظراٌ لعدم اتساقه مع المنشور أعلاه
برجاء الإلتزام بالموضوع المطروح ولأي موضوع آخر يجب عمل منشور مستقل لعرضه
تحية طيبة للجميع
ياريت نهتم بقسم التعويضات ونقدم خدمة اسهل للبائعين لان اغلب الشكاوي بسبب رفض المطالبات يعني لو نقدم أسباب الرفض بطريقة مفصلة ،هل صحة الحساب عامل رئيسي للرفض،ايه النصائح اللي تخلي الطلب يتقبل وهكذا ياريت نسهل الموضوع شوية
فعلاً عندما اجد نفسي رد عليه المتخصص بالقسم أو الاستفسار أو المشكلة تجد الحل سريع والرد مقنع
شكرا لنصيحة
لا ده مش صحيح إنتوا حاجزين على فلوسي غصب و من غير سبب
و أنتوا ال بتحولوني لقسم تاني
الكل مشكلتي واضحة قدامه و محدش بيساعدني كله بيستسهل و يقولي هنحول الحالة للقسم المختص و بقالي شهر و نص مش عارف آخذ فلوسي
أعزائي البائعين أهلا بيكم،
حابب اتكلم معاكم فموضوع مهم. عايز اقولكم على شوية نصايح عند التواصل مع خدمة البائعين.
😵اختار الفئة المناسبة لاستفسارك. ده بيضمن ان استفسارك يروح للفريق الصحيح من الأول، وتتجنب تحويل القضية من فريق للتاني ودوخيني يلمونة
ده بيساعد خدمة البائعين فحل المشكلة بشكل اسرع
.ياريت لو تشاركونا ارائكم فالموضوع من خلال خبراتكم. هدفنا دايما نكون عند حسن ظنكم
مع تحياتي
أدم
أعزائي البائعين أهلا بيكم،
حابب اتكلم معاكم فموضوع مهم. عايز اقولكم على شوية نصايح عند التواصل مع خدمة البائعين.
😵اختار الفئة المناسبة لاستفسارك. ده بيضمن ان استفسارك يروح للفريق الصحيح من الأول، وتتجنب تحويل القضية من فريق للتاني ودوخيني يلمونة
ده بيساعد خدمة البائعين فحل المشكلة بشكل اسرع
.ياريت لو تشاركونا ارائكم فالموضوع من خلال خبراتكم. هدفنا دايما نكون عند حسن ظنكم
مع تحياتي
أدم
مسئول المنتدى: تم حذف المحتوى نظراٌ لعدم اتساقه مع المنشور أعلاه
برجاء الإلتزام بالموضوع المطروح ولأي موضوع آخر يجب عمل منشور مستقل لعرضه
تحية طيبة للجميع
ياريت نهتم بقسم التعويضات ونقدم خدمة اسهل للبائعين لان اغلب الشكاوي بسبب رفض المطالبات يعني لو نقدم أسباب الرفض بطريقة مفصلة ،هل صحة الحساب عامل رئيسي للرفض،ايه النصائح اللي تخلي الطلب يتقبل وهكذا ياريت نسهل الموضوع شوية
فعلاً عندما اجد نفسي رد عليه المتخصص بالقسم أو الاستفسار أو المشكلة تجد الحل سريع والرد مقنع
شكرا لنصيحة
لا ده مش صحيح إنتوا حاجزين على فلوسي غصب و من غير سبب
و أنتوا ال بتحولوني لقسم تاني
الكل مشكلتي واضحة قدامه و محدش بيساعدني كله بيستسهل و يقولي هنحول الحالة للقسم المختص و بقالي شهر و نص مش عارف آخذ فلوسي
مسئول المنتدى: تم حذف المحتوى نظراٌ لعدم اتساقه مع المنشور أعلاه
برجاء الإلتزام بالموضوع المطروح ولأي موضوع آخر يجب عمل منشور مستقل لعرضه
مسئول المنتدى: تم حذف المحتوى نظراٌ لعدم اتساقه مع المنشور أعلاه
برجاء الإلتزام بالموضوع المطروح ولأي موضوع آخر يجب عمل منشور مستقل لعرضه
تحية طيبة للجميع
ياريت نهتم بقسم التعويضات ونقدم خدمة اسهل للبائعين لان اغلب الشكاوي بسبب رفض المطالبات يعني لو نقدم أسباب الرفض بطريقة مفصلة ،هل صحة الحساب عامل رئيسي للرفض،ايه النصائح اللي تخلي الطلب يتقبل وهكذا ياريت نسهل الموضوع شوية
تحية طيبة للجميع
ياريت نهتم بقسم التعويضات ونقدم خدمة اسهل للبائعين لان اغلب الشكاوي بسبب رفض المطالبات يعني لو نقدم أسباب الرفض بطريقة مفصلة ،هل صحة الحساب عامل رئيسي للرفض،ايه النصائح اللي تخلي الطلب يتقبل وهكذا ياريت نسهل الموضوع شوية
فعلاً عندما اجد نفسي رد عليه المتخصص بالقسم أو الاستفسار أو المشكلة تجد الحل سريع والرد مقنع
شكرا لنصيحة
فعلاً عندما اجد نفسي رد عليه المتخصص بالقسم أو الاستفسار أو المشكلة تجد الحل سريع والرد مقنع
شكرا لنصيحة
لا ده مش صحيح إنتوا حاجزين على فلوسي غصب و من غير سبب
و أنتوا ال بتحولوني لقسم تاني
الكل مشكلتي واضحة قدامه و محدش بيساعدني كله بيستسهل و يقولي هنحول الحالة للقسم المختص و بقالي شهر و نص مش عارف آخذ فلوسي
لا ده مش صحيح إنتوا حاجزين على فلوسي غصب و من غير سبب
و أنتوا ال بتحولوني لقسم تاني
الكل مشكلتي واضحة قدامه و محدش بيساعدني كله بيستسهل و يقولي هنحول الحالة للقسم المختص و بقالي شهر و نص مش عارف آخذ فلوسي